Zaterdag 1 oktober: het laatste reisverslag

1 oktober 2016 - Kuta, Indonesië

Het was heerlijk wakker worden vanmorgen, niets moet, heerlijk.
Hotel is prima, lekker en goed ontbeten, eindelijk mijn havermout met yoghurt en vers fruit.
Nu liggen we relaxt bij het zwembad, erg bruin zullen we niet terug komen 35 graden is niet te doen in de zon. Ff ploep het zwembad in ( water is gewoon warm) ff opdrogen in de zon, en dan de schaduw in. Vanmiddag gezicht/hoofd/nek massage hier in de spa.
Evaluatie van deze vakantie, of zoals iemand zei: het was geen vakantie maar een reis, en zo is ie ook ervaren.
Heel veel gezien, Sumatra is het mooiste eiland, veel groen, mooie omgeving, maar erg arm.
Java arm, mooie vulkanen en bezienswaardigheden zoals de Borobodur en Bromo vulkaan. Bali mooi eiland, voor wat gezien hebben, met zijn tempels overal.
Hier gaan we geen excursies meer doen, hier ff vakantie houden waarbij niets moet.
Dinsdag om 16.30 uur lokale tijd worden we opgehaald, en 20.00 uur vliegen we, met een overstap in Singapore. We zullen om 07.15, lokale tijd, landen op Schiphol.
En See you in Holland.
Hoop dat we jullie een beetje hebben meegenomen op onze reis.
Groetjes Jan & Jose van uit Bali ( nog fftjes)

1. Harma:
    1 oktober 2016
    Ik vond het erg leuk om jullie te volgen. Nu een paar dagen niets. Oja. ....massage niet vergeten. Balinese massage , goed en goedkoop .
  2. Mary:
    7 oktober 2016
    Ik vond het leuk jullie Te volgen. Tot gauw in nederland