19 september 2016 - Tambangan, Indonesië
Deze foto werd gemaakt op 19 september 2016 in Tambangan, Indonesië met een Apple Iphone 6.
Wat leuk om te lezen. Wat een super foto"s.....Die w.c. hahahaha "knijpen"!!!!
Wens jullie nog een hele fijne reis !!!